کد خبر : 216745
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

کاهش ۴ مرحله‌ای محدودیت‌های قرنطینه در قطر

کاهش ۴ مرحله‌ای محدودیت‌های قرنطینه در قطر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، لووا راشد الخاطر، سخنگوی دولت قطر اعلام کرد که از ۱۵ ژوئن محدودیت‌های قرنطینه در کشور در چهار مرحله کاهش خواهد یافت و برخی از مساجد می‌توانند مجدداً بازگشایی شده و پروازها نیز از حالت تعلیق خارج می‌شوند. وی در یک کنفرانس خبری گفت: «مرحله‌ی اول

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، لووا راشد الخاطر، سخنگوی دولت قطر اعلام کرد که از ۱۵ ژوئن محدودیت‌های قرنطینه در کشور در چهار مرحله کاهش خواهد یافت و برخی از مساجد می‌توانند مجدداً بازگشایی شده و پروازها نیز از حالت تعلیق خارج می‌شوند.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: «مرحله‌ی اول کاهش محدودیت‌ها از ۱۵ ژوئن، سپس مرحله دوم از اول ژوئیه، مرحله‌ی سوم از اول اوت و هم‌چنین مرحله‌ی چهارم از ابتدای سپتامبر اجرایی خواهند شد.»

وی هم‌چنین افزود که در صورت لزوم دوباره محدودیت‌های قرنطینه در کشور اعمال می‌شود یا اجرای مراحل کاهش قرنطینه به تأخیر خواهد افتاد.

از مرحله دوم کاهش محدودیت‌ها امکان بازگشایی رستوران‌ها و از مرحله سوم امکان از سرگیری پروازها از مبداء کشورهای کم خطر و بازگشایی مراکز خرید و بازارها با ظرفیت محدود نیز فراهم می‌شود.

در مرحله چهارم امکان بازگشایی همه مساجد و مؤسسات آموزشی در سال تحصیلی جدید فراهم خواهد شد. هم‌چنین امکان برگزاری مجالس عروسی، تجمعات تجاری مانند نمایشگاه‌ها و سالن‌های تئاتر و سینما نیز مجاز خواهد بود.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در قطر به بیش از ۷۰ هزار نفر و هم‌چنین شمار جان‌باختگان کرونا در این کشور به ۶۰ تن رسیده است.

قطر پس از عربستان سعودی در جمع شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) دارای دومین جایگاه از لحاظ شمار مبتلایان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 17 =