کد خبر : 216737
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
-

اتمام قرنطینه مسکو همزمان با بازگشایی مرزهای روسیه

اتمام قرنطینه مسکو همزمان با بازگشایی مرزهای روسیه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو ضمن اعلام اینکه پاندومی کرونا در کشور کنترل شده و روندی نزولی به خود گرفته است گفت: «محدودیت‌های قرنطینه چندماهه‌ی شهر کاهش یافته و در نهایت برداشته می‌شوند و مردم می‌توانند در اواسط ماه ژوئن به زندگی عادی خود برگردند.» شهردار مسکو

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو ضمن اعلام اینکه پاندومی کرونا در کشور کنترل شده و روندی نزولی به خود گرفته است گفت: «محدودیت‌های قرنطینه چندماهه‌ی شهر کاهش یافته و در نهایت برداشته می‌شوند و مردم می‌توانند در اواسط ماه ژوئن به زندگی عادی خود برگردند.»

شهردار مسکو اندکی پس از اعلام بازگشایی مرزهای کشور توسط میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه اظهار کرد محدودیت‌های قرنطینه در مسکو کاهش می‌یابند و به افرادی که از ماه مارس برای کار، تحصیل، معالجه و درمان در صدد خروج از شهر یا کشور بوده‌اند اجازه داده می‌شود تا سفر کنند.

همچنان در روسیه روزانه موارد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش می‌شود و شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۴۷۶ هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است که سومین کشور جهان از لحاظ تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا به حساب می‌آید. شمار جان‌باختگان کرونا در سراسر روسیه نیز نزدیک به ۶ هزار تن رسیده است با این حال این آمار قربانیان بسیار کمتر از کشورهای دیگر است.

دولت روسیه پس از لغو تمام پروازهای بین‌المللی، مرزهای خود را از ۳۰ مارس بست و از شهروندان خواست تا در خانه بمانند و از شیوع هرچه بیشتر کرونا جلوگیری کنند. پروازهای بین‌المللی در این کشور هم‌چنان به طور کامل از سر گرفته نشده‌اند اما به زودی در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های پزشکی و دامپزشکی نیز بازگشایی شده‌اند اما هنوز محدودیت‌هایی در ادامه‌ی فعالیت رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارد که اواسط ژوئن برداشته می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =