کد خبر : 216572
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
-

پخش ویدیوهایی از حضور مجدد گوآیدو در خیابانهای ونزوئلا

پخش ویدیوهایی از حضور مجدد گوآیدو در خیابانهای ونزوئلا

به گزارش قائم آنلاین، اخیرا خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا به سفارت فرانسه پناهنده شده است. بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، خوآن گوآیدو در یکی از ویدیوهای مذکور در حالی که ماسک و دستکش به منظور محافظت از خودش در برابر کروناویروس جدید پوشیده و از

به گزارش قائم آنلاین، اخیرا خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا به سفارت فرانسه پناهنده شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، خوآن گوآیدو در یکی از ویدیوهای مذکور در حالی که ماسک و دستکش به منظور محافظت از خودش در برابر کروناویروس جدید پوشیده و از میان ردیفی از خودروها عبور می کند می‌گوید: “آنها هستند که پنهان شده‌اند…۱۵ میلیون دلار برای آنها جایزه تعیین شده است. من صورتم را نشان می‌دهم.”

گوآیدو که چند سال پیش از سوی مخالفان دولت ونزوئلا به عنوان رئیس جمهور خودخوانده این کشور تعیین شده و مورد حمایت کشورهای غربی قرار گرفت در این صحبتش به اقدام آمریکا در خصوص تعیین جایزه برای دستگیری رئیس جمهور و مقامهای ارشد دولت ونزوئلا اشاره کرده است.

در ویدیوهای مذکور زمان و مکان دقیق ضبط تصاویر مشخص نشده است. آریزا روز پنجشنبه گفت، گوآیدو در سفارت فرانسه پنهان شده و خواستار تحویل او به مقامهای قضایی ونزوئلا شد.

فرانسه اما روز جمعه این مساله را که گوآیدو به سفارتخانه‌اش پناهنده شده تکذیب کرد. مادورو و دولتش گوآیدو را یک “فراری از عدالت” اعلام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − یک =