کد خبر : 216468
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
-

فلیک: هدف از فوتبال پیروزی است

فلیک: هدف از فوتبال پیروزی است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ به روند پیروزی های پیاپی خود در بوندسلیگا ادامه داد. بایرن بعد از آغاز مجدد بوندسلیگا ۵ بار به میدان رفته که در هر ۵ بازی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شده تا با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ به روند پیروزی های پیاپی خود در بوندسلیگا ادامه داد. بایرن بعد از آغاز مجدد بوندسلیگا ۵ بار به میدان رفته که در هر ۵ بازی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شده تا با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول رده بندی باقی بماند، این درحالی است که تا پایان لیگ تنها ۴ هفته دیگر باقی مانده است.

فلیک بعد از پیروزی ۴ بر دو برابر لورکوزن گفت: هدف از فوتبال کسب پیروزی است. نشان دادیم که تفکر پیروزی در بین بازیکنان بایرن وجود دارد و همین تفاوت را رقم زد. در سال ۲۰۲۰ با وجود مشکلاتی که در ابتدا داشتیم اما نتایج خوبی کسب کرده ایم.

او ادامه داد: در دیدار امروز با وجود آنکه یک گل دریافت کردیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. نه تنها گل خورده را جبران کردیم بلکه موفق به زدن ۴ گل شدیم و این رویکرد و تفکر بایرن را نشان می‌دهد. اینکه گل بخورید و با این اقتدار به بازی برگردید نشان از بازیکنان باکیفیتی است که در اختیار دارید.

سرمربی بایرن در ادامه صحبت های خود گفت: شما به نقش گورتزکا در دو گل نخست بایرن دقت کنید. او حضوری دیوانه کننده روی دو گل نخست ما داشت و نشان می دهد که چقدر آماده و سرحال است.

او درباره کارت زرد پنجم مولر و لواندوفسکی گفت: این واقعا ناراحت کننده است اما باید آن را قبول کرد. با داور صحبت کردم و گفت که صحنه ها را به خوبی دیده است. دیدار سختی برابر مونشن گلادباخ پیش رو داریم و امیدوارم که روند خوب ما ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =