کد خبر : 216554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
-

سامانه هوشمند رصد هوایی حریم شهر تهران رونمایی شد

سامانه هوشمند رصد هوایی حریم شهر تهران رونمایی شد

به گزارش قائم آنلاین، سید امیر فتاحیان در گفتگو ، با اعلام خبر رونمایی از سامانه هوشمند رصد هوایی حریم شهر تهران که از طریق دستگاه کوادکوپتر و ارسال آنلاین اطلاعات انجام می‌شود، گفت: هدف این سامانه، ارتقای سطح هوشمندسازی صیانت از حریم است. وی خاطرنشان کرد: رصد حریم در نقاط صعب العبور، صرفه‌جویی در

به گزارش قائم آنلاین، سید امیر فتاحیان در گفتگو ، با اعلام خبر رونمایی از سامانه هوشمند رصد هوایی حریم شهر تهران که از طریق دستگاه کوادکوپتر و ارسال آنلاین اطلاعات انجام می‌شود، گفت: هدف این سامانه، ارتقای سطح هوشمندسازی صیانت از حریم است.

وی خاطرنشان کرد: رصد حریم در نقاط صعب العبور، صرفه‌جویی در زمان و افزایش سرعت در فرایند رصد و صیانت از حریم، امکان تطبیق تصاویر برداشتی در بازه‌های زمانی مشخص به منظور انجام بررسی‌های نظارتی، افزایش دقت در رصد حریم و فراهم شدن آرشیو تصویری به روز و مستمر از وضعیت حریم از ویژگی‌ها و مزایای این سامانه است.

گفتنی است در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند رصد هوایی حریم شهر تهران، اسدی مقدم – دادستان اسلامشهر، مجتبی شکری – مدیرکل حریم، رفیعی – مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی کل کشور، فیاض – شهردار منطقه ۱۸ – و جمعی از مدیران نظارتی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 10 =