کد خبر : 216611
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
-

روحانی: دولت از خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران دریغ نکرده و نخواهد کرد

روحانی: دولت از خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران دریغ نکرده و نخواهد کرد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در جلسه روز یکشنبه(۱۸ خرداد) هیات دولت، طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی طی ۷ سال مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معرفی “سعید اوحدی” به‌عنوان رئیس جدید این بنیاد، گفت: انجام وظیفه در جایگاهی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در جلسه روز یکشنبه(۱۸ خرداد) هیات دولت، طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی طی ۷ سال مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معرفی “سعید اوحدی” به‌عنوان رئیس جدید این بنیاد، گفت: انجام وظیفه در جایگاهی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت به خانواده معظم شهداء یک کار بسیار ارزشمند است و جزو افتخارات هر انسانی است که برای مدتی خادم این خانواده‌های بزرگوار باشد.

رئیس جمهور با بیان این‌که طی ۷ سال گذشته از تلاش و خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حد توان خود هیچ‌وقت دریغ نکردیم، افزود: البته هر چقدر به این عزیزان خدمت کنیم با کاری که آنها در ایثارگری و اهدای جان خود برای کشور و نظام انجام دادند، قابل مقایسه نیست.

وی پرداخت مطالبات معوقه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سال ۷۶ تا سال ۹۲ و همچنین اجرایی و عملیاتی شدن “قانون جامع ایثارگران” که از مدت‌ها قبل تصویب اما در اجراء با سختی‌هایی همراه بوده است را، از جمله اقدامات مهم دولت‌های یازدهم و دوازدهم در این حوزه عنوان کرد.

رئیس جمهور با بیان این‌که بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنان از خدمات حجت‌الاسلام شهیدی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهد بود، افزود: کسی امروز مسئولیت این بنیاد را بر عهده گرفته که خود از خانواده معظم شهدا است و سال‌ها نیز در اسارت بوده و از آزادگان سرافراز میهن است و به خوبی با جایگاه مهم و ارزشمند این بنیاد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آشناست.

روحانی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان نظام در ارائه خدمت به مردم، موفق و در پیشگاه خداوند سربلند باشند.

پیش از سخنان رئیس جمهوری در جلسه دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی، گزارشی از اقدامات انجام شده در این بنیاد طی ۷ سال مسئولیت خود ارائه و برای رئیس جدید این بنیاد در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آرزوی موفقیت کرد.

“سعید اوحدی”، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را بزرگ‌ترین نعمت برای خود عنوان کرد و افزود: برای ارائه خدمت بهینه به خانواده معظم شهدا و ایثاگران و حل مشکلات این عزیزان با کمک دولت، تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست.

اوحدی از سعه صدر، خلوص نیت و اخلاق‌مداری به‌عنوان ویژگی‌های بارز حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی، نام برد و گفت: راه ایشان در خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + یازده =