کد خبر : 216390
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

ساکنان الاغوار مصمم به مقابله با طرح‌های الحاق

ساکنان الاغوار مصمم به مقابله با طرح‌های الحاق

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ساکنان منطقه الاغوار با هدف کوچانده شدن اجباری از مناطق خود همواره مورد آزار و اذیت رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند و آخرین این اقدامات رژیم روز چهارشنبه بود که نیروهای نظامی آن به روستای عین حجله در شرق اریحا در منطقه الاغوار یورش برده و هر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ساکنان منطقه الاغوار با هدف کوچانده شدن اجباری از مناطق خود همواره مورد آزار و اذیت رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند و آخرین این اقدامات رژیم روز چهارشنبه بود که نیروهای نظامی آن به روستای عین حجله در شرق اریحا در منطقه الاغوار یورش برده و هر هشت خانه آن را تخریب کردند.

ساکنان این روستا می‌گویند، مقامات رژیم صهیونیستی به منظور الحاق منطقه و اعمال حاکمیت خود بر آن، می‌خواهند آنها را بیرون کنند.

بیت حجله، بحر المیت را به تعدادی از شهرک‌های یهودی‌نشین متصل می‌کند.

ابراهیم ابو داهوک یکی از ساکنان عین حجله می‌گوید: ما جز اینجا که سال‌هاست در آن زندگی می‌کنیم جایی برای سکونت نداریم. مقامات رژیم اشغال‌گر به این بهانه که عین حجله در مناطق تقسیم شده “جیم” (که براساس توافق ژنو تحت کنترل کامل صهیونیست‌ها است) قرار دارد از ساکنان خواستند روستا را ترک کنند.

وی ترک منطقه را رد کرد و گفت: در این منطقه خواهیم ماند و طرح‌های اشغال‌گر درباره الحاق الاغوار هرگز اجرایی نخواهد شد.

همچنین برخی از ساکنان این روستا به محض خروج نیروهای نظامی شروع به ساختن مجدد خانه‌های خود کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان اشغال فلسطین در سال ۱۹۶۷ به دنبال کنترل بر اراضی الاغوار، تعقیب فلسطینی‌ها و ممانعت آنها از ساخت و ساز در این منطقه است اما اخیرا روند حملات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی افزایش یافته و این رژیم بارها هرگونه حضور فلسطینی در مرزهای شرقی با اردن را رد کرده است.

به گفته مسؤولان رژیم صهیونیستی روند الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری از اول ژوئیه آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =