کد خبر : 216334
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

درگذشت دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی شریف

درگذشت دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش قائم آنلاین، در پی درگذشت این دانشجو، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف در پیامی درگذشت این دانشجوی مقطع دکتری را تسلیت گفت. در متن پیام دکتر داود رشتچیان آمده است: “بانهایت تاسف و تأثر در گذشت نابهنگام حمیدرضا عرب بافرانی دانشجوی مقطع دکتری پژوهشکده علوم وفناوری نانو را که ضایعه بزرگی

به گزارش قائم آنلاین، در پی درگذشت این دانشجو، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف در پیامی درگذشت این دانشجوی مقطع دکتری را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر داود رشتچیان آمده است: “بانهایت تاسف و تأثر در گذشت نابهنگام حمیدرضا عرب بافرانی دانشجوی مقطع دکتری پژوهشکده علوم وفناوری نانو را که ضایعه بزرگی برای دانشگاه بود را به خانواده، اساتید و دانشجویان دکتری پژوهشکده و همچنین خانواده بزرگ صنعتی شریف تسلیت عرض می کنم.

ایشان که یکی از دانشجویان بسیار مستعد وآماده دفاع از رساله دکتری خود بودند، متاسفانه در منزلشان و در شهر نایین استان اصفهان دچار عارضه سکته شده و فوت می‌کنند.

از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای خانواده وهچنین دوستان گرامی ایشان واساتید ارجمند پژوهشکده صبر جمیل خواستارم”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − چهار =