کد خبر : 216410
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
-

بازدید سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانه‌جات گروه صنعتی میهن

بازدید سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانه‌جات گروه صنعتی میهن

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام گروه صنعتی میهن، حسین مدرس خیابانی گفت: حداقل کاری که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولیدکنندگان می‌تواند انجام دهد، آن است که در ستاد وزارتخانه، مشکلات پیش‌ روی تولیدکنندگان را رفع کند و مانع جدیدی پیش‌روی صنعتگران قرار ندهد. خیابانی با اشاره به اینکه بخش عمده نیاز ارزی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام گروه صنعتی میهن، حسین مدرس خیابانی گفت: حداقل کاری که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولیدکنندگان می‌تواند انجام دهد، آن است که در ستاد وزارتخانه، مشکلات پیش‌ روی تولیدکنندگان را رفع کند و مانع جدیدی پیش‌روی صنعتگران قرار ندهد.

خیابانی با اشاره به اینکه بخش عمده نیاز ارزی تولیدکنندگان لبنی مربوط به بسته‌بندی آنهاست به مدیران مربوطه جهت رفع مشکلات صنعت بسته‌بندی و ارزش و بها دادن به تولیدات داخل ماموریت داده است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه ۶۰ درصد میزان صادرات کشور به بازارهای هدف کشورهای همسایه صورت می‌گیرد باید بتوانیم افق دید خود را فراتر برده و صادرات را به اوراسیا تقویت کنیم و مجموع صادرات را به ۲ برابر برسانیم.

آقای مدرس خیابانی افزود: به رئیس سازمان‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز مأموریت داده‌ایم تا در جهت تأمین نیازهای صنایع لبنی با اتکای به تولیدات داخل تلاش نماید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − 2 =