کد خبر : 216111
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
-

انهدام باند اراذل و اوباش در غرب مازندران

انهدام باند اراذل و اوباش در غرب مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد حسین بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما از متلاشی شدن باند اراذل و اوباش در غرب مازندران خبر داد و گفت:‌همکاری مردم با ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه کربلا باعث متلاشی شدن باند اراذل و اوباش در غرب مازندران شد. فرمانده سپاه کربلا با اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد حسین بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما از متلاشی شدن باند اراذل و اوباش در غرب مازندران خبر داد و گفت:‌همکاری مردم با ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه کربلا باعث متلاشی شدن باند اراذل و اوباش در غرب مازندران شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه  باند هشت نفره اراذل و اوباش در کمتر از ۲۴ ساعت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کربلا منهدم شد، افزود:در ۳ ماه گذشته موارد متعددی از فحاشی، قدرت نمایی با سلاح و مهمات، تهدید به ضرب و شتم، دعوت به نزاع و درگیری، کری خوانی با قرار دادن تصویر تجاهر به فسق مشروب خواری توسط اوباش به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه کربلای استان گزارش شده است.
بابایی در پایان به افزایش شدید جرائم خشن و مهم، نزاع و درگیری مسلحانه توسط اراذل و اوباش اشاره کرد و یادآور شد: اصلاح نشدن مدیریت فضای مجازی در سطح کشور و استان باعث گسترش جرایم غیر قابل انکار شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + چهار =