کد خبر : 216067
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
-

ابراز خرسندی سفیر اتریش از حضور و تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشورش

ابراز خرسندی سفیر اتریش از حضور و تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشورش

به گزارش قائم آنلاین، استفان شولتز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس جنگ خرمشهر در کیش به برنامه‌ریزی مشترک سفارت اتریش و سازمان منطقه آزاد کیش برای حضور مردم کشورش در جزیره کیش اشاره و اظهار کرد: در ایران همیشه چارچوب‌هایی وجود دارد و در حال حاضر در حال رایزنی برای امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دو کشور

به گزارش قائم آنلاین، استفان شولتز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس جنگ خرمشهر در کیش به برنامه‌ریزی مشترک سفارت اتریش و سازمان منطقه آزاد کیش برای حضور مردم کشورش در جزیره کیش اشاره و اظهار کرد: در ایران همیشه چارچوب‌هایی وجود دارد و در حال حاضر در حال رایزنی برای امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دو کشور برای داشتن برنامه مشترک هستیم.

سفیر اتریش در ایران که اولین‌بار در بهمن‌ماه و آغاز اپیدمی کرونا در کیش حضور داشته، از حضور دوباره خود در جزیره و اولین مسافر بین‌المللی بودن این منطقه بعد از دوران محدودیت سفرها، ابراز خرسندی کرد و گفت: آمدن به کیش را خصوصا در ماه مبارک رمضان، برای خود افتخار می‌دانم.

وی از آب‌های گرم خلیج‌فارس به عنوان اولین جاذبه و مزیت کیش نام برد و ادامه داد: طبیعت این جزیره، آن را در جهان متمایز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اتریش، تنها کشور غربی در ایران است که دارای موسسات فرهنگی است، بیان کرد: تنها در سال گذشته ۱۳۰ ایونت توسط این موسسه فرهنگی در ایران برگزار شده است.

سفیر اتریش برگزاری نمایشگاه‌های هنری و ارائه و معرفی غذاهای اتریشی حلال را از برنامه‌های این کشور برای اجرا در ایران عنوان کرد.

شولتز با ابراز خرسندی از حضور و تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشور اتریش طی چند سال گذشته، گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا در صورت صعود و حضور تیم ملی فوتبال اتریش در جام جهانی قطر، اگر به‌خاطر قراردادهای از پیش تعیین‌شده، امکان حضور و اردو در جزیره کیش را نداشتیم، مسابقات دوستانه‌ای بین تیم‌های دو کشور برگزار شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 9 =