کد خبر : 215898
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
-

زنگ خطر صندوق جمعیت سازمان ملل درباره تعطیلی خدماتش در یمن

زنگ خطر صندوق جمعیت سازمان ملل درباره تعطیلی خدماتش در یمن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از الیوم السابع، صندوق جمعیت سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، پیامدهای عدم تأمین بودجه لازم برای این صندوق در درازمدت وحشتناک خواهد بود. این صندوق اعلام کرد: در اوایل سال جاری میلادی برای جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار جهت پاسخگویی به نیازهای بشردوستانه در یمن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از الیوم السابع، صندوق جمعیت سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، پیامدهای عدم تأمین بودجه لازم برای این صندوق در درازمدت وحشتناک خواهد بود.

این صندوق اعلام کرد: در اوایل سال جاری میلادی برای جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار جهت پاسخگویی به نیازهای بشردوستانه در یمن فراخوان داده شده بود و تاکنون تنها ۴۱ درصد از مبلغ درخواست شده، فراهم شده است.

صندوق مذکور اعلام کرد: عدم تکمیل بودجه مورد نیاز تا ماه ژوئیه به معنای توقف ۹۰ درصد از خدمات‌رسانی صندوق جمعیت سازمان ملل است و یک میلیون زن و دختر به دلیل فقدان خدمات بهداشتی بارداری در معرض خطر قرار دارند و این امکان وجود دارد که حدود ۴۸ هزار زن به دلیل عوارض بارداری و زایمان جان خود را از دست بدهند.

صندوق جمعیت سازمان ملل اعلام کرد که این صندوق تنها منبع دارو و تجهیزات بهداشتی مربوط به بارداری است که به خاطر سالها درگیری در یمن شاهد فروپاشی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 12 =