کد خبر : 215896
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

تدوین برنامه پیشگیری و کنترل هاری در حیات وحش کشور

تدوین برنامه پیشگیری و کنترل هاری در حیات وحش کشور

به گزارش قائم آنلاین، مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه بیماری هاری یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های ویروسی مشترک بین انسان و حیوان است، گفت: بیماری هاری سالانه صدمات جبران ناپذیری به سلامت جامعه ،اقتصاد دامپروری و تنوع زیستی وارد می‌کند. شهاب الدین منتظمی در ادامه افزود: یکی از اهداف

به گزارش قائم آنلاین، مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه بیماری هاری یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های ویروسی مشترک بین انسان و حیوان است، گفت: بیماری هاری سالانه صدمات جبران ناپذیری به سلامت جامعه ،اقتصاد دامپروری و تنوع زیستی وارد می‌کند.

شهاب الدین منتظمی در ادامه افزود: یکی از اهداف سازمان حفاظت محیط زیست اجرای دستورالعمل و پیگیری اقداماتی است که همسو با اقدامات سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت، این بیماری را در حیات وحش و محیط انسانی پیشگیری و کنترل می‌کند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این طرح با مشاوره علمی کارشناس ارشد پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران و استفاده از دانش و تجربه کارشناسان و دامپزشکان ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها تهیه شده که پس از نهایی شدن ،پیگیری لازم برای اجرای آن صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 17 =