کد خبر : 215659
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
-

کمپین بین‌المللی “فلوید فلسطینی” علیه جرایم رژیم صهیونیستی

کمپین بین‌المللی “فلوید فلسطینی” علیه جرایم رژیم صهیونیستی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این فعالان می‌گویند، اتفاقی که برای جورج فلوید، سیاه پوست آفریقایی تبار در آمریکا افتاد و به دست پلیس آمریکایی به قتل رسید همواره توسط اشغالگر صهیونیستی تکرار می‌شود که به قتل روزانه فلسطینیان عادت کرده‌ است همانگونه که ایاد الحلاق، جوان معلول فلسطینی را چند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این فعالان می‌گویند، اتفاقی که برای جورج فلوید، سیاه پوست آفریقایی تبار در آمریکا افتاد و به دست پلیس آمریکایی به قتل رسید همواره توسط اشغالگر صهیونیستی تکرار می‌شود که به قتل روزانه فلسطینیان عادت کرده‌ است همانگونه که ایاد الحلاق، جوان معلول فلسطینی را چند روز پیش به شهادت رساند.

این کمپین بین‌المللی در توییتر به زبان انگلیسی ساعت هفت عصر به وقت قدس اشغالی با هشتگ”PalestinianLivesMatter”و “BlackLivesMatter” راه اندازی می‌شود.

پیش از این رژیم صهیونیستی ایاد الحلاق را در مسیر “باب الاسباط” قدس اشغالی هنگامی که در حال رفتن به مدرسه بود، به شهادت رساند.

جنایت شهادت الحلاق صدها عملیات میدانی نیروهای اشغالگر در حق فلسطینیان از زمان اشغال فلسطین تا به امروز را به ذهن متبادر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 19 =