کد خبر : 215440
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
-

۱۱۵ هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان بابلسری تولید شد

۱۱۵ هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان بابلسری تولید شد

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی موسوی‌ نژاد در دیدار با امام جمعه شهرستان بابلسر، اظهار کرد: معاونت‌های عملیات، اطلاعات، بهداری و بسیج سازندگی و همچنین قشر بسیج جامعه پزشکی سپاه بابلسر با همکاری ۱۱ حوزه‌ مقاومت بسیج شهرستان در قالب سفیران سلامت با وظیفه آموزش مردم، مدافعان سلامت با وظیفه اقدامات میدانی، ستاد پشتیبانی

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی موسوی‌ نژاد در دیدار با امام جمعه شهرستان بابلسر، اظهار کرد: معاونت‌های عملیات، اطلاعات، بهداری و بسیج سازندگی و همچنین قشر بسیج جامعه پزشکی سپاه بابلسر با همکاری ۱۱ حوزه‌ مقاومت بسیج شهرستان در قالب سفیران سلامت با وظیفه آموزش مردم، مدافعان سلامت با وظیفه اقدامات میدانی، ستاد پشتیبانی سلامت با وظیفه تهیه نیازمندی‌ها، ناظران سلامت با وظیفه کنترل بازار و مقابله با قاچاق و احتکار و همچنین مراقبان سلامت با وظیفه امداد بیماران در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۳ روز، ۲۹۷ خیاط بسیجی سپاه بابلسر در ۶ کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان اقدام به تولید ۱۱۵ هزار ماسک بهداشتی کرده‎اند، افزود: این ماسک‌ها در بسته‌های دوتایی با اولویت بیماران، مراکز درمانی، محلات کمتر برخوردار، اصناف و بازار، رانندگان تاکسی و ادارات توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه ۱۵ هزار بسته بهداشتی دیگر توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) حوزه بسیج سیدالشهداء(ع) سپاه بابلسر با مدیریت حجت‌الاسلام میکائیل محمدپور تهیه شده است، گفت: این بسته‌ها که شامل محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست و ماسک است طی عملیاتی ۴۸ ساعته در سطح ۱۵ محله بابلسر توزیع می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه بسته‌های بهداشتی در این مرحله در سطح محلات قائمیه، بی‌بی‌سرروضه، مهدی‌نسب، کاظم‌آباد، سادات‌محله، میاندشت، شهرک ساحلی، شهرک قائم، شهرک شهید میرزایی و شهرک آزداگان و همچنین روستاهای تازه‌آباد، شورک، درزی‌نقیب، میرود و اوکسر توزیع می‌شود، تصریح کرد: بسته‌های بهداشتی برخی از محلات شامل دستکش نیز هست.

موسوی‌نژاد از برگزاری رزمایش سه روزه پدافند زیستی در سطح شهرستان بابلسر خبر داد و بیان کرد: این رزمایش توسط گردان جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه طی روزهای آینده و با استفاده از منابع شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری برای شناسایی بیماران و یا افراد مشکوک به کرونا و انجام کمک‌های بهداشتی و مالی به این خانواده‌ها، اضافه کرد: یک‌هزار و ۱۵۱ بسیجی، ۶۶ گروه جهادی بسیج و ۶۵ گروه بسیجی محله‌محور و مسجدحور برای مقابله با کرونا در بابلسر به‌کارگیری شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خاطرنشان کرد: طی سه هفته اخیر ۳ هزار و ۲۰۱ بسته کمک‌معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت و کانون بسیج خیرین سپاه بابلسر توزیع و همچنین چندین تور ایست و بازرسی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در ورودی شهرستان برگزار شده است.

موسوی‌نژاد از زحمات تمامی مسئولان، خیرین، بسیجیان، پزشکان و کادر درمانی به‌ویژه درمانگاه باب‌الحوائج سپاه شهرستان که به‌صورت شبانه‌روزی درحال خدمت‌رسانی به مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا هستند، قدردانی کرد.

سپاه و بسیج به‌ خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند

امام جمعه بابلسر نیز در این دیدار گفت: سپاه و بسیجیان به‌خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند و این جمله حضرت امام خمینی (ره) را درک کردند که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.
سپاه و بسیج به‌ خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌‌پور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: از اقدامات بسیار ارزشمند و اثرگذار سپاه عزیز و پاسداران و بسیجیان شهرستان تشکر و قدردانی ویژه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیجیان بابلسر به‌خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم ما یک بار دیگر این جمله حضرت امام خمینی (ره) را درک کردند که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.

قلی‌پور تصریح کرد: سپاه و بسیجیان ما نقش بی‌بدیلی را در عرصه‌های گوناگون به ویژه در عرصه مقابله با کرونا و هر زمانی که بحرانی در کشور پیش می‌آید، ایفا می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه پاسداران و بسیجیان، جانانه و بدون توقع و با روحیه شهادت‌طلبی همواره در وسط میدان هستند، بیان کرد: به سهم خودم از همه گروه‌های جهادی، خیرین و عزیزانی که برای مقابله با کرونا همراهی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه بابلسر با تقدیر ویژه از طلبه‌های جهادگر شهرستان بابلسر، خاطرنشان کرد: طلبه‌های ما انصافا وظیفه شرعی و اسلامی خود را در کفن و دفن امواتی که به واسطه بیماری کرونا از دنیا رفتند، انجام دادند.

قلی پور در پایان ضمن یادآوری جمله‌ای از امام راحل، گفت: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − شش =