کد خبر : 215534
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
-

اعمال قانون ۳۸۵ خودرو متخلف در محور سوادکوه

اعمال قانون ۳۸۵ خودرو متخلف در محور سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، مهدی خادمی در گفت‌وگو ، از شدت بیشتر در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت:این طرح تا ۲۰ فروردین با قوت و جدیت ادامه دارد. وی با بیان اینکه بر حسب قانون تا زمان پایان طرح پارک ها و بوستان تعطیل است، افزود: علاوه بر ورودی و خروجی

به گزارش قائم آنلاین، مهدی خادمی در گفت‌وگو ، از شدت بیشتر در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت:این طرح تا ۲۰ فروردین با قوت و جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بر حسب قانون تا زمان پایان طرح پارک ها و بوستان تعطیل است، افزود: علاوه بر ورودی و خروجی شهرستان در میدان شهر پل‌سفید در دو منطقه آزادمهر و چندلا نیز توسط نیروهای انتظامی و راهور کنترل می‌شود و ماموران در آن مناطق نیز استقرار دارند.
فرمانده انتظامی سوادکوه تعداد خودروهای اعمال قانون شده از زمان اجرای طرح تا کنون را ۳۸۵ مورد برشمرد و تصریح کرد:۲۶۳ خودرو به مبدا برگشت داده شد،۸۳ مورد جریمه پانصد هزارتومانی شدند و ۱۲ دستگاه خودرو توقیف شد.
خادمی از مسافران و شهروندان تقاضا کرد جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در منازل بمانند و در صورت سرپیچی از قانون طبق مصوبه قانونی ستاد مبارزه با ویروس کرونا با متخلفین برخورد می‌شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =