کد خبر : 215417
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
-

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش به مناسبت ۱۲ فروردین

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش به مناسبت ۱۲ فروردین

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است:۱۲ فروردین همواره در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید زیرا در این روز، مردم ایران عزم و اراده ملی خود را در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند. ۱۲ فروردین به عنوان یک دستاورد بزرگ تاریخی ثابت کرد که وحدت،انسجام و همدلی لازمه

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است:۱۲ فروردین همواره در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید زیرا در این روز، مردم ایران عزم و اراده ملی خود را در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

۱۲ فروردین به عنوان یک دستاورد بزرگ تاریخی ثابت کرد که وحدت،انسجام و همدلی لازمه اصلی در دستیابی به اهداف بلندی است که مردم ایران سال‌ها برای آن مبارزه کرده‌اند و این مولفه‌ها همواره باید همواره مد نظر باشد.

دوازدهم فروردین به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است و از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود محسوب می‌شود و هیچ تهدیدی نمی‌تواند در روند موفقیت‌آمیز جمهوی اسلامی ایران مانعی به وجود بیاورد.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی در این پیام همچنین ضمن ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار،این روز را به تمامی پاسداران و رهروان راه امام حسین (ع) تبریک گفت.

این سازمان یک بار یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + ده =