کد خبر : 215322
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
-

روزنامه الوفد: آمریکا فورا تحریم‌های خود علیه تهران را بردارد

روزنامه الوفد: آمریکا فورا تحریم‌های خود علیه تهران را بردارد

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه الوفد مصر در یادداشتی به قلم خانم سنا السعید تحت عنوان”تحریم ها را بردارید” نوشت: انسانیت مردم جهان کجا رفته است در حالی که ایران میان دو فک تحریم و کرونا قرار گرفته است، وضعیتی که مقصر اصلی دولت دونالد ترامپ اس؛ زیرا زمانی که از برجام خارج شد تحریم

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه الوفد مصر در یادداشتی به قلم خانم سنا السعید تحت عنوان”تحریم ها را بردارید” نوشت: انسانیت مردم جهان کجا رفته است در حالی که ایران میان دو فک تحریم و کرونا قرار گرفته است، وضعیتی که مقصر اصلی دولت دونالد ترامپ اس؛ زیرا زمانی که از برجام خارج شد تحریم ها را علیه ایران بازگرداند و اکنون این تحریم‌ها درد و رنج ملت ایران برای مقابله با ویروس کرونا را بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: مساله عجیب این است که دولت ترامپ تلاش می کند چهره زیبایی از خود نشان دهد و پیشنهاد کمک به ملت ایران برای شکست ویروس کرونا را مطرح می کند؛ مساله ای که رهبر ایران با آن مخالفت کرد و حق داشت با آن مخالفت کند؛ زیرا اگر واشنگتن خواهان کمک کردن به ایران بود فورا تحریم‌ها را برمی داشت و خطایی که ترامپ گناهکار مرتکب شده بود را اصلاح می کرد؛ بنابراین پیشنهاد آمریکا برای کمک به ایران تنها یک دروغ بزرگ است که برای زیبا کردن چهره زشت آمریکا مطرح شد.

این نویسنده مصری نوشت: آمریکا با تحریم‌هایی که به طور ظالمانه علیه ایران وضع کرد مرتکب جنایتی علیه بشریت شد زیرا این تحریم‌ها منجر به بیکاری، شرایط سخت زندگی و کمیاب شدن دارو شد. بنابراین وضع تحریم از سوی واشنگتن علیه تهران خود تروریسم بود زیرا از این طریق ایران از نیازهای ضروری زندگی محروم شد بعد از آن نیز ویروس کرونا آمد تا مشکلات ایران را بیشتر کند و مردم زیادی از این طریق کشته شدند.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است که بی شک دلیل این همه مشکلات اقصادی در ایران تحریم‌های ترامپ است و این تحریم‌ها در بخش پزشکی نیز تاثیر گذار بوده و همین امر منجر به ضعیف شدن قدرت ایران در مقابله با ویروس کرونا شد.

در ادامه این یادداشت آمده است: حتی مسئول حقوق بشر سازمان ملل نیز خواهان برداشتن تحریم کشورهایی شد که با ویروس کرونا مواجه هستند به خصوص اینکه انتشار ویروس کرونا در ایران بر همسایگانش نیز تاثیر خواهد گذاشت، بنابراین آمریکا باید فورا تحریم های خود علیه تهران را بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 6 =