کد خبر : 215215
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
-

تعطیلی تمامی بوستان‌ها و پارک جنگلی مرکز مازندران در ۱۳ فروردین

تعطیلی تمامی بوستان‌ها و پارک جنگلی مرکز مازندران در ۱۳ فروردین

به گزارش قائم آنلاین، عین‌الله احمدی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی مرکز مازندران طی روزهای آتی و به ویژه ۱۳ فروردین‌ماه اظهار کرد: با توجه به دستور ابلاغی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین تاکید شهردار مرکز استان، از هفته گذشته کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها و

به گزارش قائم آنلاین، عین‌الله احمدی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی مرکز مازندران طی روزهای آتی و به ویژه ۱۳ فروردین‌ماه اظهار کرد: با توجه به دستور ابلاغی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین تاکید شهردار مرکز استان، از هفته گذشته کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها و همچنین تفرج‌گاه‌های جنگلی مرکز مازندران تعطیل و ورود به آن ممنوع شد.

وی افزود: طبق این دستورالعمل، تمامی ۳۱ پارک و بوستان محله سطح شهر ساری و همچنین پارک جنگلی شهید زارع، مسدود شد و از ورود کلیه افراد بومی و مسافران جلوگیری به عمل آمد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساری‌ خاطرنشان کرد: البته پارک جنگلی شهید زارع از ۱۰ اسفندماه تاکنون مسدود شده است و از ورود مسافران و افراد بومی به آن ممانعت بعمل آمده است.

احمدی ادامه داد: تمامی پارک‌های سطح شهر به دلیل آنکه از فضای تفریحی و بازی آن استفاده‌ای صورت نگیرد، توسط نگهبانان هر کدام از پارک‌ها مراقبت جدی صورت گرفت و تذکرات و ممانعت‌های لازم به مراجعه کنندگان داده شد.

وی بیان کرد: در تمامی پارک‌های شهر، کلیه مراکز بازی، شهرهای بازی، مغازه‌ها، بلیط فروشی‌ها، بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها، همه و همه به صورت منسجم با نظارت مستمر روزانه، تعطیل و مسدود شد و به موازات آن گندزدایی و ضدعفونی نیز صورت گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساری‌ تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی، هیچ کس اجازه ورود به هیچ یک از پارک‌ها را ندارد و به جد، از برپایی چادر در پارک‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

احمدی در خصوص آخرین وضعیت پارک بانوان مرکز مازندران پاسخ داد: این بوستان از هر نظر، آماده و به اتمام رسیده و کاملا آماده بهره برداری است و در حال حاضر منتظر پایان شیوع این مهمان ناخوانده هستیم تا پس از اتمام مسدود بودن پارک‌ها نسبت به افتتاح و بهره‌برداری از این پارک اقدام کنیم.

گفتنی است احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز پیش از این، از تعطیلی تمامی پارک‌های جنگلی و بوستان‌های مازندران طی این ایام تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داده بود و اعلام کرد: پارک‌های جنگلی و مراکز و مناطقی که همواره محل تجمع مردم در روز طبیعت  بود، امسال پیرو مصوبه شورای ملی مقابله با ویروس کرونا تعطیل است و لازم است شهروندان با رعایت این مصوبه هم به قطع زنجیره انتقال ویروس و سلامتی خود و خانواده‌شان کمک کنند و بار دستگاه‌های متولی را کاهش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =