کد خبر : 214968
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
-

باید از تغییر زمان پارالمپیک توکیو بهترین استفاده را کرد

باید از تغییر زمان پارالمپیک توکیو بهترین استفاده را کرد

به گزارش قائم آنلاین، احمد دل جوان در گفت‌وگو ، درباره تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک و اینکه این جابجایی چقدر می‌تواند در بهبود عملکرد وزنه برداران معلول نقش داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر تغییر زمان برگزاری پارالمپیک توکیو منفعتی داشته باشد برای ورزشکاران کل دنیاست و اگر برای بعضی از ورزشکاران سودی نداشته باشد

به گزارش قائم آنلاین، احمد دل جوان در گفت‌وگو ، درباره تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک و اینکه این جابجایی چقدر می‌تواند در بهبود عملکرد وزنه برداران معلول نقش داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر تغییر زمان برگزاری پارالمپیک توکیو منفعتی داشته باشد برای ورزشکاران کل دنیاست و اگر برای بعضی از ورزشکاران سودی نداشته باشد باز هم برای کل ورزشکاران جهان است و تنها خاص ورزشکاران ایران نیست.

وی گفت: البته این یکسال فرصت خوبی را برای ورزشکاران پاراوزنه بردار ایجاد می‌کند تا بتوانند بهترین استفاده را از آن داشته باشند و خود را برای پارالمپیک آینده آماده کنند.

وی پیرامون این پرسش که آیا جایگزین مناسبی برای مرحوم سیامند رحمان مشخص شد یا خیر؟ گفت: از نظر من کسی که در دو مسابقه جهانی شرکت کرده باشد و دارای رنکینگ خوب دنیا باشد بهترین جایگزین برای سیامند رحمان است. البته این تصمیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک باید گرفته شود که چه کسی می‌تواند جایگزین خوبی برای سیامند رحمان باشد. الان نیز که بازی‌های پارالمپیک یکسال به تعویق افتاده قطعا کمیته ملی پارالمپیک می‌تواند گزینش بهتری در این زمینه داشته باشد.

دل جوان اضافه کرد: چون مدت زیادی است اردوهای پارالمپیکی تعطیل شده است و فشار تمرینات پایین آمده وزنه برداران تا حدودی با افت رکورد مواجه شدند. برخی از آنها وسایل لازم برای تمرین در منزل ندارند. امیدوارم کشور از نظر درگیری با ویروس کرونا به حالت عادی برگردد تا وزنه برداران معلول به اردوی آمادگی دعوت شوند و بیش از این با افت رکورد مواجه نشوند.

وی در پایان پیرامون این پرسش که برنامه شما برای پاراوزنه برداران در آینده چیست؟ اظهار کرد: با تغییر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان فعلا مشخص نیست که من به عنوان مربی تیم ملی هستم یا خیر. باید در ابتدا ببینیم سیاست رئیس فدراسیون چیست و آیا قرار است با کادر فعلی همکاری لازم را داشته باشد یا خیر؟ من هنوز نمی‌دانم بعد از تعطیلات شرایط چگونه خواهد بود و آیا در این سمت با وزنه برداران معلول به عنوان مربی همکاری خواهم داشت یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =