کد خبر : 214713
تاریخ انتشار : جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
-

موارد ابتلای جدید به کرونا در میان نظامیان آمریکایی مستقر در کره جنوبی

موارد ابتلای جدید به کرونا در میان نظامیان آمریکایی مستقر در کره جنوبی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه کوریا هرالد، از این ۱۲ آمریکایی وابسته به فرماندهی نظامیان مستقر در کره جنوبی، دو نفر سرباز هستند که یکی از آنها در کمپ همفریز و دیگری در کمپ کارول مستقر هستند. مابقی این آمریکایی‌های مبتلا شده یا اعضای خانواده نظامیان و یا کارمندان مقاطعه کار فرماندهی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه کوریا هرالد، از این ۱۲ آمریکایی وابسته به فرماندهی نظامیان مستقر در کره جنوبی، دو نفر سرباز هستند که یکی از آنها در کمپ همفریز و دیگری در کمپ کارول مستقر هستند. مابقی این آمریکایی‌های مبتلا شده یا اعضای خانواده نظامیان و یا کارمندان مقاطعه کار فرماندهی نیروهای آمریکایی مستقر در کره هستند.

دو روز پیش فرماندهی نیروهای آمریکایی در کره جنوبی در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در میان آمریکایی‌های وابسته به این نیرو، وضعیت اضطراری اعلام کرد. این واحد فرماندهی گفت: این وضعیت اضطراری به معنی افزایش سطح ریسک ابتلا نیست اما صرفا نشان می‌دهد که فرمانده اختیارش را به منظور پایبند ساختن پرسنل به تدابیر احتیاطی الزامی برای مهار کروناویروس اعمال می‌کند.

فرمانده نظامیان آمریکایی مستقر در کره اخیرا در نامه‌ای اعلام کرد: پرسنلی که به تدابیر احتیاطی آنگونه که از آنها خواسته شده پایبند نباشند ممکن است ورودشان برای دو سال به هر گونه تاسیسات آمریکا در کره جنوبی ممنوع شود.

چند روز پیش نیز جسد دو نظامی آمریکایی در مقر ارتش آمریکا در پیونگ‌تائک یافت شد اما ارتش آمریکا ادعا کرد مرگ آنها ارتباطی با ویروس کرونا نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 9 =