کد خبر : 214272
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
-

کشف بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر در سوادکوه

کشف بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر در سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، مهدی خادمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد:پس از انجام عملیات شناسایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی یک خودرو سواری را توقیف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند. وی از کشف ۸ کیلو و ۲۰۲گرم تریاک از خودروی موردنظر خبرداد و گفت:

به گزارش قائم آنلاین، مهدی خادمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد:پس از انجام عملیات شناسایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی یک خودرو سواری را توقیف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

وی از کشف ۸ کیلو و ۲۰۲گرم تریاک از خودروی موردنظر خبرداد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر در جامعه خصوصا  اثرات آن در از بین بردن نیرو‌های فعال و جوان جامعه، به خانواده‌ها هشدار داد و افزود: با برقراری روابطی دوستانه و منطقی با فرزندان خود آن‌ها را از خطرات و آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنند.
خادمی با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از  شهروندان خواست با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 10 =