کد خبر : 213998
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
-

ثبت ۵ درصد موارد جهانی کروناویروس در نیویورک

ثبت ۵ درصد موارد جهانی کروناویروس در نیویورک

به گزارش قائم آنلاین، موارد قطعی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالت نیویورک طی یک روز نزدیک به یک سوم افزایش پیدا کرد و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید. مقامات محلی نسبت به کمبود قابل توجه ذخایر دارویی و محصولات بهداشتی هشدار دادند. فرماندار ایالت نیویورک روز گذشته (یک شنبه) آمار جدیدی منتشر

به گزارش قائم آنلاین، موارد قطعی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالت نیویورک طی یک روز نزدیک به یک سوم افزایش پیدا کرد و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید. مقامات محلی نسبت به کمبود قابل توجه ذخایر دارویی و محصولات بهداشتی هشدار دادند.

فرماندار ایالت نیویورک روز گذشته (یک شنبه) آمار جدیدی منتشر کرد که نشان می‌دهد در حال حاضر حدود پنج درصد از موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان در این ایالت ثبت شده است.

حدود ۱۱۷ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در نیویورک گزارش شده و مقامات محلی این ایالت از شهروندان درخواست کرده‌اند تا از خانه‌های خود خارج نشوند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، همچنین فرماندار این ایالت از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درخواست کرد تا به کمک ارتش تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تنفس مصنوعی را به مناطق درگیر با بحران ارسال کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 15 =