کد خبر : 213757
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
-

کشف ۱۶ هزار لیتر روغن تقلبی در رباط کریم

کشف ۱۶ هزار لیتر روغن تقلبی در رباط کریم

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ تیمور کلانتری گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی گشت زنی های نامحسوس و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو مقادیر زیادی روغن تقلبی قاچاق در شهرک صنعتی رباط کریم شدند. وی افزود: مأموران انتظامی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد محل شده و در

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ تیمور کلانتری گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی گشت زنی های نامحسوس و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو مقادیر زیادی روغن تقلبی قاچاق در شهرک صنعتی رباط کریم شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد محل شده و در بازرسی از آن ۱۶ هزار و۶۰۰ لیتر روغن تقلبی قاچاق کشف و در همین رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ کلانتری ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اذعان داشت محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی در این محل دپو کرده و قصد عرضه آن در بازار سیاه را داشتند که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، کلانتری تاکید کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده، توسط کارشناسان پنج میلیارد ریال محاسبه و قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − نه =