کد خبر : 213837
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
-

پوربافرانی: خودکفایی و ارتقای کیفیت کالاها برای تحقق شعار سال موثر است

پوربافرانی: خودکفایی و ارتقای کیفیت کالاها برای تحقق شعار سال موثر است

به گزارش قائم آنلاین، عباسعلی پوربافرانی در گفت‌وگو ، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» گفت:‌ مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند که با توجه به نیاز کشور و مسائل و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها این نامگذاری انجام شد. وی

به گزارش قائم آنلاین، عباسعلی پوربافرانی در گفت‌وگو ، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» گفت:‌ مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند که با توجه به نیاز کشور و مسائل و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها این نامگذاری انجام شد.

وی افزود: جهش تولید برای آن است که به خودکفایی و رقابت و کیفیت کالاها رسیده و با تحریم‌ها مقابله کنیم. همچنین عرصه‌های مختلف تولید را ارتقا دهیم. این‌ها لازمه تحقق شعار سال است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: از طرف دیگر بعد از شیوع کرونا در کشور شاهد تولید ماسک، دستکش و اقلام مورد نیاز برای مبارزه با کرونا بودیم. می‌توان از این الگوی اولیه استفاده کرد و در کنارش از محتوای علمی و تحقیقاتی و پژوهشی شرکت‌های دانش بنیان بهره گرفت تا اقدامات لازم را برای جهش تولید انجام داد. این‌ها همه مقدمه‌ای برای تحقق شعار سال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =