کد خبر : 213769
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
-

تاکید آمریکا و مکزیک بر اهمیت تجارت، به‌رغم محدودیت‌های مرزی

تاکید آمریکا و مکزیک بر اهمیت تجارت، به‌رغم محدودیت‌های مرزی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی کاخ سفید پس از گفت‌وگوی تلفنی دونالد ترامپ و آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، روسای جمهوری آمریکا و مکزیک گفت: این دو رهبر درباره اپیدمی کروناویروس و همکاری نزدیک ایالات متحده و مکزیت برای مبارزه با این ویروس رایزنی کردند. این سخنگو با اشاره به توافقی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی کاخ سفید پس از گفت‌وگوی تلفنی دونالد ترامپ و آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، روسای جمهوری آمریکا و مکزیک گفت: این دو رهبر درباره اپیدمی کروناویروس و همکاری نزدیک ایالات متحده و مکزیت برای مبارزه با این ویروس رایزنی کردند.

این سخنگو با اشاره به توافقی برای محدود کردن تردد در مرز آمریکا-مکزیک به جز سفرهای ضروری گفت: ترامپ و رئیس‌جمهوری مکزیک بر اهمیت حفظ خدمات تجاری و حیاتی، جدای از محدودیت‌های مسافرتی تاکید کردند.

لوپز اوبرادور در پیامی توییتری از ترامپ بابت نبستن کامل مرز مشترک و پیشنهاد سرعت بخشیدن به اجرای توافق تجاری جدید آمریکا-مکزیک-کانادا به منظور ارتقای بهبود اقتصادی این کشورها قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه گفت، واشنگتن به سرعت هر مهاجری که برای ورود غیر قانونی به کشورش تلاش کند، از مکزیک یا کانادا، باز می‌گرداند، در حالیکه بستن مرزهای امریکا به روی سفرهای غیر ضروری از شیوع کروناویروس می‌کاهد.

ترامپ همچنین گفت، ایالات متحده و مکزیک برای ادامه حرکت هر چه بیشتر تجارت در این مرز به منظور تلاش برای محدود کردن آسیب‌ها به تجارت و کسب و کار همکاری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 2 =