کد خبر : 213821
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
-

برخی به غلط تصور می کنند عدالت و آزادی از غرب آمده است

برخی به غلط تصور می کنند عدالت و آزادی از غرب آمده است

به گزارش قائم آنلاین، گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در این سخنرانی که بصورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن می‌گویند به این شرح است : -ما هر سال مراسم اول سال را در زیر سایه حریم حضرت رضا(ع) برگزار می کردیم در خدمت مردم مشهد و زوار. نوروز با این دیدار

به گزارش قائم آنلاین، گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در این سخنرانی که بصورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن می‌گویند به این شرح است :

-ما هر سال مراسم اول سال را در زیر سایه حریم حضرت رضا(ع) برگزار می کردیم در خدمت مردم مشهد و زوار. نوروز با این دیدار مزین می شد که امسال محرومیم. بهتر این است که هرجا هستیم از راه دور صلوات مخصوصه را عرض کنیم.

-اهمیت مبعث را باید بدانیم. مبعث واقعه ای است که خداوند از پیغمبران دیگر نسبت به آن تعهد گرفته است.خداوند از پیامبران خواسته به پیامبر اسلام ایمان بیاورند و او را یاری کرده و به پیروان خود معرفی کنند.

-بعثت محتوای عظیمی دارد. بعثت حقایقی را برای بشریت روشن کرد. اگر بشر به این حقایق ایمان بیاورد، حیات طیبه یعنی زندگی شیرین و مطلوب هم در دنیا و هم آخرت به آنها می رسد.

-منظومه ارزشی اسلام یکی از حقایق بعثت است. مردم موظف هستند خود را به این ارزش ها نزدیک کنند. این ارزش ها شامل خلقیات فردی تا مفاهیم عمومی و زندگی ساز مثل آزادی، کرامت و عدالت می‌شود.

-برخی به غلط تصور می کنند عدالت و آزادی از غرب آمده است. غرب سه چهار قرن است که با این مفاهیم آشنا شده در حالیکه هزار سال قبل از آن، اسلام این مفاهیم را بیان کرده است.

مراسم سخنرانی نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که هر سال در روز اول سال نو و در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش کرونا امسال در مشهد مقدس برگزار نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − چهار =