کد خبر : 213743
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
-

امنیت و آرامش کشور مرهون آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح است

امنیت و آرامش کشور مرهون آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان علیرضا رودباری، فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری به همراه حجت الاسلام بنیادی رییس عقیدتی سیاسی این یگان، به مناسبت آغاز سال جدید، باحضور در جمع سربازان وظیفه پاسدار و کارکنان آماده به خدمت دانشگاه، ضمن عرض خداقوت، با آن ها دیدار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان علیرضا رودباری، فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری به همراه حجت الاسلام بنیادی رییس عقیدتی سیاسی این یگان، به مناسبت آغاز سال جدید، باحضور در جمع سربازان وظیفه پاسدار و کارکنان آماده به خدمت دانشگاه، ضمن عرض خداقوت، با آن ها دیدار و گفت و گو کرد.
فرمانده دانشگاه شهید ستاری در این دیدار، ضمن عرض تبریک سال نو گفت: آرامش وامنیت امروز کشور، مرهون آمادگی، بیداری، حضور مستمر و پاسداری نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و همچنین ایجاد امنیت در داخل کشور است.
وی با اشاره به اینکه رضایت خداوند باید سرلوحه کارها قرار گیرد، گفت: تلاش، مدیریت خوب، به کار گیری نیروهای خلاق و انقلابی و اعتماد به وعده‌های خداوند باعث موفقیت همه ما در کارها می‌شود.
سرهنگ رودباری در ادامه با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور خاطرنشان کرد: ملت ما بارها با توکل به خداوند متعال، تحمل سختی‌ها و با بهره‌گیری از فرصت‌ها، سرافرازانه از ناگواری ها عبور کرده و برگ های زرینی به تاریخ پرفروغ کشور افزوده اند.
وی ادامه داد: از همه عزیزان درخواست می کنم ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتناب از هر گونه تردد غیر ضروری شهری و بین شهری، به ریشه کنی این مهمان ناخوانده کمک کنند.
فرمانده دانشگاه شهید ستاری در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اظهار امیدواری کرد، در سال جدید با تلاش و پشتکار بخش های مختلف کشور و آحاد ملت شریف ایران در تمامی عرصه ها، موجبات تحقق این تدبیر راهبردی معظم له که ریشه حل بسیاری از مشکلات کشور است را فراهم آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =