کد خبر : 213328
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند میاندورودی

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند میاندورودی

به گزارش قائم آنلاین، جعفر اصغری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: طی روزهای گذشته و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل در کشور دچار رکود شدند و حتی برخی از خانواده‌ها و افرادی که دارای کارهای فصلی و روزانه بودند دچار مشکل شدند. وی بیان کرد: سپاه میاندورود با

به گزارش قائم آنلاین، جعفر اصغری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: طی روزهای گذشته و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل در کشور دچار رکود شدند و حتی برخی از خانواده‌ها و افرادی که دارای کارهای فصلی و روزانه بودند دچار مشکل شدند.

وی بیان کرد: سپاه میاندورود با کمک جمعی از خیرین میاندورود نسبت به تهیه ۳۵۰ بسته معیشتی و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند شهرستان کرده که ارزش تقریبی این بسته‌ها ۳۵ میلیون تومان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خاطرنشان کرد: سپاه میاندورود از ابتدا ورود کرونا تا امروز اقداماتی شامل توزیع ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده معابر در سطح شهرستان، تولید و توزیع ۲۷ هزار ماسک، بکارگیری بسیجیان در خبازی‌ها جهت کمک به این واحدها و…. داشته است.

اصغری تصریح کرد: در حال حاضر نیز سپاه میاندورود با کمک خواهران بسیجی در حال تولید و دوخت ۲۰ هزار ماسک در شهرستان است.

وی از خیرینی که تمایل به شرکت در این امر خدا پسندانه (تولید ماسک) دارند درخواست کرد که مبالغ خود را به شماره کارت ۱۶۳۶_۵۶۰۰_۹۹۱۷_۶۰۳۷ واریز نمایند.

اصغری در پایان تاکید کرد: خانواده‌ها در ایام عید سعی کنند دید و بازدید از اقوام را نداشته باشند و با استفاده از وسایل ارتباطی نسبت به این کار اقدام کنند تا از انتشار ویروس پیشگیری شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =