کد خبر : 213147
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

تشکیل ۱۲۰ پرونده احتکار و گران‌فروشی لوازم بهداشتی در مازندران

تشکیل ۱۲۰ پرونده احتکار و گران‌فروشی لوازم بهداشتی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: طی گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان مازندران که به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  صورت گرفت؛  ۲۳۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی و خدماتی انجام شد. وی افزود: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که ۱۲۰ واحد

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: طی گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان مازندران که به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  صورت گرفت؛  ۲۳۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی و خدماتی انجام شد.

وی افزود: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که ۱۲۰ واحد صنفی اقدام به احتکار یا گران‌فروشی محصولات بهداشتی کرده‌اند که برای متخلفین تشکیل پرونده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون برای ۶۵ فقره پرونده، رأی صادر شد که علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، متخلفین به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و مابقی پرونده‌ها نیز در حال رسیدگی است.

ملکی با اشاره به برخورد قاطعانه و بدون اغماض تعزیرات حکومتی با متخلفان و سودجویان، بیان کرد: نظارت بر داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی، مواد پروتئینی،  میوه فروشی، حمل ونقل و جایگاه‌های سوخت با جدیت و اهتمام در حال انجام است.

وی از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی یا غیر صنفی مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =