کد خبر : 212940
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
-

عمویی: قصد دارم دوباره برای تیم ملی تیر بزنم

عمویی: قصد دارم دوباره برای تیم ملی تیر بزنم

به گزارش قائم آنلاین، یاسر عمویی در گفت و گو ، اظهار کرد: با توجه به تغییر کادر فنی و حضور اسماعیل عبادی به عنوان مربی تیم ملی کامپوند انگیزه ام برای بازگشت دوباره به تیم ملی کامپوند زیاد شده و تصمیم دارم سال جدید پس از تهیه کمان تمرینات خود را پس از دو

به گزارش قائم آنلاین، یاسر عمویی در گفت و گو ، اظهار کرد: با توجه به تغییر کادر فنی و حضور اسماعیل عبادی به عنوان مربی تیم ملی کامپوند انگیزه ام برای بازگشت دوباره به تیم ملی کامپوند زیاد شده و تصمیم دارم سال جدید پس از تهیه کمان تمرینات خود را پس از دو سال دوری دوباره آغاز کنم.

وی گفت: در طی ۲ سالی که از تیم ملی دور بودم به خاطر آسیب دیدگی و مشغله کاری هیچ تمرینی در تیروکمان نداشتم، بنابراین تصمیم دارم پس از تهیه کمان تمرینات فشرده و منسجمی داشته باشم تا با شرکت در انتخابی دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید در سال آینده عضو تیم ملی شوید و در مسابقات شرکت کنید، خاطرنشان کرد: ابتدا سعی دارم تمریناتم را بر روی افزایش رکورد خود متمرکز کنم و سپس به تیم ملی فکر کنم. اگر رکوردم به حد نصاب لازم برسد، مشکلی برای حضور در تیم ملی نخواهم داشت.

وی افزود: در طی ۲سالی که از تیروکمان دور بودم هیچ کسی از فدراسیون با من تماسی نداشت که جویای حالم باشد و این که بپرسد آیا قصد بازگشت به تیم ملی را دارم یا خیر؟ دوست داشتم حداقل یک نفر از فدراسیون با من تماس می گرفت و علت دوری من را از تیم ملی می پرسید.

عمویی در پایان درباره حضور اسماعیل عبادی به عنوان مربی تیم ملی کامپوند نیز  گفت: وی  چندین سال است که قهرمان تیم ملی کامپوند است و به خوبی مشکلات کمانداران را درک می کند و ورزشکاران نیز به او اعتماد کافی دارند. من مطمئنم او هیچ کاری را بدون برنامه ریزی انجام نمی دهد و الان نیز با هدف و برنامه این مسئولیت را قبول کرده است. امیدوارم با حضور وی تیم ملی کامپوند دوباره به جایگاه قبلی خود برگردد. البته این امر بستگی به حمایت فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان دارد که چقدر به تیم کامپوند و قهرمانان پیشین این رشته ارزش قائل شوند تا این رشته جایگاه از دست رفته خود را دوباره پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − هشت =