کد خبر : 212928
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

آیا مصرف داروهای تاریخ گذشته خطری دارد؟

آیا مصرف داروهای تاریخ گذشته خطری دارد؟

به گزارش قائم آنلاین، آیا می دانید که تاریخ انقضای داروها پس از آزمایش های سخت و کنترل شده روی بسته های دارو قرار می گیرد تا از ایمنی و اثربخشی دارویی که مردم مصرف می کنند اطمینان حاصل شود؟ به طور کلی متخصصان قدرت تاثیر دارو را تضمین می کنند. داروها، مواد شیمیایی هستند

به گزارش قائم آنلاین، آیا می دانید که تاریخ انقضای داروها پس از آزمایش های سخت و کنترل شده روی بسته های دارو قرار می گیرد تا از ایمنی و اثربخشی دارویی که مردم مصرف می کنند اطمینان حاصل شود؟

به طور کلی متخصصان قدرت تاثیر دارو را تضمین می کنند. داروها، مواد شیمیایی هستند و میزان فاسد شدن آن ها به ساختار شیمیایی ، شرایط تهیه دارو ، نحوه بسته بندی ، شرایط محیطی اعم از قرار گرفتن آن ها در معرض آلودگی میکروبی، گرما، نور، اکسیژن و آب بستگی دارد. در ادامه به اطلاعاتی درباره مصرف دارو و تاریخ انقضای آن می پردازیم :

آیا داروها فاسد می شوند؟

تاریخ های انقضای دارو پس از آزمایش های سخت و کنترل شده روی بسته های دارو قرار می گیرد واین داروها در بسته بندی های متنوعی از جمله بطری های شیشه ای

و پلاستیکی، بسته بندی های حبابی تیوپی و آمپول فروخته می شود. آن ها در زمان مهروموم نسبتاً ایمن هستند. اما هنگامی که این بسته بندی ها باز می شود، سرعت “فاسد شدن” افزایش می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 15 =