کد خبر : 212804
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

پرهیز از حضور در اجتماع بهترین روش پیشگیری از ابتلا به کرونا

پرهیز از حضور در اجتماع بهترین روش پیشگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش قائم آنلاین، رضا راز در گفت‌وگو ، اظهار کرد: پیش‌بینی یکی از وظایف ما مهم بود که قبل از اعلام رسمی شیوع بیماری در شهرستان رصد افراد و اتباع خارجی را آغاز کردیم  و طرح تشدید کنترل با اعلام رسمی انجام شد. وی افزود: با کنترل بیست چهار ساعته و اعمال محدویت ها

به گزارش قائم آنلاین، رضا راز در گفت‌وگو ، اظهار کرد: پیش‌بینی یکی از وظایف ما مهم بود که قبل از اعلام رسمی شیوع بیماری در شهرستان رصد افراد و اتباع خارجی را آغاز کردیم  و طرح تشدید کنترل با اعلام رسمی انجام شد.

وی افزود: با کنترل بیست چهار ساعته و اعمال محدویت ها برای کانون های خطر  سعی شده سرعت  شیوع بیماری را کاهش دهیم.
کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد:آموزش گندزدایی‌ها با مواد که در دسترس همه‌ی افراد قرار دارد، از نظر اقتصادی به صرفه و کمترین اثرات سو را دارد در دستور کار قرار گرفت.
راز با اشاره به تناسب محلول ضدعفونی افزود: ترکیب یک به ۴۹ آب سرد با آب ژاول (وایتکس) در شرایط فعلی بهترین ضدعفونی کننده برای منازل  محسوب می‌شوند و نیازی نیست نسبت آب ژاول را افزایش دهیم.
محمدجعفر قهاری معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سوادکوه نیز طی گفت‌وگویی اظهار کرد:مهم‌ترین راه انتشار این ویروس حضور در اجتماع است و پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماع بهترین روش پیشگیری از کرونا است.
وی تاکید کرد: افرادی که احساس کسالت دارند از افراد دیگر فاصله بگیرند تا بیماری شیوع پیدا نکند، ۹۸ درصد افراد بهبود می‌یابند و نیازی نیست با مراجعه نابه‌جا به مراکز درمانی موجب انتشار این بیماری شوند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 15 =