کد خبر : 212814
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

آغاز بهسازی میدان امام خمینی (ره)

آغاز بهسازی میدان امام خمینی (ره)

به گزارش قائم آنلاین، علی‌محمد سعادتی در گفت‌وگو ، با اعلام خبر آغاز پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) گفت: میدان امام خمینی (ره) نیز مانند مابقی محدوده‌های عمومی از امروز طرح ساماندهی ترافیک عبوری در پی تعریض قسمت جنوبی آن آغاز شد. وی با بیان اینکه لاین شرق به غرب و غرب به شرق

به گزارش قائم آنلاین، علی‌محمد سعادتی در گفت‌وگو ، با اعلام خبر آغاز پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) گفت: میدان امام خمینی (ره) نیز مانند مابقی محدوده‌های عمومی از امروز طرح ساماندهی ترافیک عبوری در پی تعریض قسمت جنوبی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه لاین شرق به غرب و غرب به شرق عبوری این میدان به قسمت جنوبی این میدان که دو طرفه شده است، منتقل شده است،‌ گفت: البته نسبت تعیین لاین‌ها به یک میزان نیست.

سعادتی افزود: خیابان مقابل ساختمان بلدیه پس از پایان کرونا محوطه‌سازی می‌شود و به عنوان یک فضای شهری با ۴۰۰۰ مترمربع در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ممکن است در روزهای اول و تا اینکه مردم عادت کنند شاهد افزایش تردد باشیم، گفت: خودروهایی که از سمت خیابان خیام قصد ورود به داخل خیابان فردوسی را دارند می‌توانند از خیابان سی تیر عبور کنند و یا  خودروهایی که می‌خواهند از خیابان امیرکبیر وارد میدان شوند می‌توانند از کوچه پست در خیابان ناصرخسرو دور بزنند و وارد میدان شوند.

سعادتی در پایان اظهارکرد: محوطه‌سازی معبر جلوی ساختمان بلدیه پس از پایان کرونا انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − یک =