کد خبر : 212361
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
-

توسعه برگزاری دوره پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

توسعه برگزاری دوره پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست که با حضور دکتر سعادت قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ، مهندس جهان تیغ، مهندس حسینی، دکترسمنانیان، دکتر موسوی کوهپر، دکتر مولی و دکتر نصیری در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، تصمیماتی در جهت حمایت از نخبگان اتخاذ گردید. توسعه برگزاری دوره پسا دکتری در دانشگاه تربیت

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست که با حضور دکتر سعادت قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ، مهندس جهان تیغ، مهندس حسینی، دکترسمنانیان، دکتر موسوی کوهپر، دکتر مولی و دکتر نصیری در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، تصمیماتی در جهت حمایت از نخبگان اتخاذ گردید.

توسعه برگزاری دوره پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس با همکاری بنیاد ملی نخبگان، توسعه دوره های توانمندی برای افراد تازه استخدام شده، بهره مندی از وام مسکن یک میلیارد ریالی بنیاد ملی نخبگان برای اعضای هیات علمی تازه استخدام و پرداخت گرنت بنیاد ملی نخبگان برای تجهیز آزمایشگاه از مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین در این نشست در خصوص میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری گردهمایی سالیانه دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می کنند (Info Day) ، تهیه کلیپ کوتاهی از فعالیت کارگروه جذب نخبگان تخصصی دانشگاه تربیت مدرس و قرار دادن آن بر تارنمای بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه و بهره مندی از ردیف های استخدامی بنیاد برای افراد حائز شرایط نخبگی تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس،در این نشست همچنین بر حذف و یا کاهش بوروکراسی به عنوان اصلی ترین مانع در جذب نخبگان تاکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =