کد خبر : 212370
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

تحویل دارو بیماران مزمن درب منازل در سوادکوه

تحویل دارو بیماران مزمن درب منازل در سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، محمد اکبری در گفت‌وگو ، با اشاره به اجرای طرح تحویل دارو بیماران مزمن تامین اجتماعی درب منازل اظهار کرد:بیماران مزمن ڪه شامل بیماران قلبی، دیابتی، فشارخون، جراحی ها، پیوندی، آسم و… ڪه به اجبار تا مادام العمر دارو دریافت نمایند داروهای ۲ماه آینده خود را درب منازل تحویل می‌گیرند. وی

به گزارش قائم آنلاین، محمد اکبری در گفت‌وگو ، با اشاره به اجرای طرح تحویل دارو بیماران مزمن تامین اجتماعی درب منازل اظهار کرد:بیماران مزمن ڪه شامل بیماران قلبی، دیابتی، فشارخون، جراحی ها، پیوندی، آسم و… ڪه به اجبار تا مادام العمر دارو دریافت نمایند داروهای ۲ماه آینده خود را درب منازل تحویل می‌گیرند.

وی با اشاره به اینڪه این طرح برای جلوگیری از شیوع ویروس ڪرونا راه اندازی شده است، افزود: برای اینڪه بیماران تامین اجتماعی در خانه بمانند و دغدغه تهیه دارو را نداشته و همچنین با تجمع در درمانگاه در معرض انتشار ویروس قرار نگیرند، این طرح اجرا می‌شود.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی سوادکوه تعداد بیماران مزمن تامین اجتماعی شهرستان را هزار و ۱۰۰ نفر برشمرد و افزود: تاڪنون بیش از صد نفر از بیماران پڪیج دارو خود را طبق دستور پزشڪ ڪه در سامانه تامین اجتماعی ثبت بوده دریافت ڪردند و این طرح تا پایان تحویل دارو به همه‌ی این افراد ادامه دارد.
این مسئول با اشاره به وسعت پراڪندگی جغرافیایی شهرستان سوادڪوه از بخشداران و دهیاران تقاضا ڪرد در این طرح پرسنل تامین اجتماعی را یاری رسانند و در روستاها در توزیع دارو یاری گر این درمانگاه باشند.
اکبری در پایان خاطرنشان کرد: ڪلیه پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی در این طرح مشغول فعالیت هستند و زمان تحویل دارو اگر نیاز به کنترل فشار خون بیماران باشد، این کار نیز انجام می‌شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + دوازده =