کد خبر : 212170
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

تولید روزانه ۲ هزار اقلام بهداشتی توسط بانوان جهادگر

تولید روزانه ۲ هزار اقلام بهداشتی توسط بانوان جهادگر

به گزارش قائم آنلاین، مهری یوسفی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: گروه جهادی پایگاه خواهران شهید سادات فر روستای الیمون از سپاه ناحیه جویبار با کمک کانون همیاری شبکه توسعه رسالت ۲۸ اکیپ خیاطی از شهرستان‌ها جویبار، قائم‌شهر و ساری تشکیل داده‌ایم. وی بابیان اینکه این اکیپ‌ها ۲۳ روز در حال دوخت ماسک و البسه

به گزارش قائم آنلاین، مهری یوسفی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: گروه جهادی پایگاه خواهران شهید سادات فر روستای الیمون از سپاه ناحیه جویبار با کمک کانون همیاری شبکه توسعه رسالت ۲۸ اکیپ خیاطی از شهرستان‌ها جویبار، قائم‌شهر و ساری تشکیل داده‌ایم.

وی بابیان اینکه این اکیپ‌ها ۲۳ روز در حال دوخت ماسک و البسه بیمارستانی هستند گفت: در این روزها علاوه بر دوخت ماسک برای شهرستان جویبار و اقلام بهداشتی نیز برای بیمارستان عزیزی و ولایت ازجمله گان پرستار و پزشک، ساقه دست بهداشتی، کلاه بیمار و پرستار، پک بیمار توسط این ۲۸ اکیپ در حال تهیه است.

سرپرست گروه بانوان جهادی شهید سادات‌فر جویبار بیان کرد: در این مراکز اقلام بهداشتی برش داده و بسته‌بندی می‌شود به دست خیاطان ما در شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

یوسفی افزود: روزانه دو هزار عدد از اقلام بهداشتی برای داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها دوخته و به مراکز تحویل داده می‌شود.

وی همچنین به توزیع رایگان برخی از اقلام بهداشتی به افراد بیمار اشاره و عنوان کرد: از آغاز به کار تاکنون به ۵۳ خانواده بیمار ازجمله بیماران سرطانی، کلیوی و تنفسی؛ پک ۲۵ تایی اهدا کرده‌ایم و برای اهالی این روستا نیز اقلامی مانند ماسک، وایتکس و ماده ضدعفونی‌کننده توزیع‌شده است.

سرپرست گروه بانوان جهادی شهید سادات فر خاطرنشان کرد: روزانه یک هزار ماسک به بیمارستان عزیزی و حدود ۸۰۰ عدد ماسک به سه داروخانه شهرستان جویبار تحویل می‌دهیم.

یوسفی تصریح کرد: اگر داروخانه‌ها مواد اولیه مثل پارچه و کش را در اختیار ما قرار دهند صلواتی برای آن می‌دوزیم و رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم در غیر این صورت فقط هزینه پارچه و کش را دریافت می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 1 =