کد خبر : 212173
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

تهیه مواد اولیه برای تولید ۲۰۰ هزار ماسک در بابلسر

تهیه مواد اولیه برای تولید ۲۰۰ هزار ماسک در بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی‌نژاد در جمع خبرنگاران از آماده‌باش کامل سپاه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بسیجیان بابلسر در چهار قالب سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ستاد پشتیبانی سلامت و ناظران سلامت سازماندهی شدند. وی با بیان اینکه سفیران سلامت در امر آموزش برای پیشگیری و درمان کرونا و مدافعان سلامت در

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی‌نژاد در جمع خبرنگاران از آماده‌باش کامل سپاه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بسیجیان بابلسر در چهار قالب سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ستاد پشتیبانی سلامت و ناظران سلامت سازماندهی شدند.

وی با بیان اینکه سفیران سلامت در امر آموزش برای پیشگیری و درمان کرونا و مدافعان سلامت در امور میدانی و اجرایی رفع آلودگی و مقابله با کرونا مانند ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و کمک به کادر بیمارستانی فعالیت می‌کنند، افزود: ستاد پشتیبانی سلامت برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک، گان، روپوش و تامین و بسته‌بندی بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ناظران سلامت برای کنترل بازار و نظارت و توزیع اقلام بهداشتی به‌کارگیری شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تاکید کرد: بسیج آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت خود در جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان استفاده کند.

این مسئول با قدردانی از کادر درمانی و مسئولان شهرستان بابلسر، تصریح کرد: درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر، پذیرای بخش عمده‌ای از مراجعات درمانی شهرستان طی روزهای اخیر بوده است.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه چند کارگاه تولید ماسک بهداشتی با بکارگیری ۸۵ خیاط بسیجی خانم در بابلسر راه‌اندازی شده است، گفت: روزانه بیش از ۵ هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و به‌صورت رایگان در سطح محلات توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ادامه کار، مواد اولیه تولید ۲۰۰ هزار ماسک تهیه شده که با اقدام جهادی خواهران بسیجی بابلسر تولید و به‌صورت هدفمند توزیع می‌شود.

* بکارگیری ۳۲۰ بسیجی و پاسدار برای گندزدایی محلات بابلسر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از بکارگیری ۳۲۰ بسیجی و پاسدار برای ضدعفونی کردن شهرستان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۸۰ محله بابلسر گندزدایی شده است.

این مسئول ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی، در سه ورودی شهرستان بابلسر ایستگاه‌های ایست و بازرسی راه‌اندازی شد و تاکنون ۲۰ تور ایست و بازرسی توسط بسیجیان برپا شده است.

موسوی‌نژاد هدف از این ایست و بازرسی‌ها را ارتقای امینت سلامت شهرستان عنوان و اظهار کرد: از مسافران می‌خواهیم برای کاهش شیوع بیماری کرونا از سفر به مازندران خودداری کرده و این روزها را در منازل خود سپری کنند.

توزیع یک‌هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج خیرین بابلسر
وی با بیان اینکه طی هفته اخیر یک‌هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج خیرین سپاه بابلسر در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد، اضافه کرد: تاکنون ۲۵ هزار ماسک بهداشتی، ۵۰۰ گان پزشکی و ۳۵۰ بسته بهداشتی میان مردم بابلسر توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از بکارگیری ۱۷۵ بسیجی برای نظارت بر خبازی‌ها، بازار و اصناف خبر داد و افزود: بیش از ۱۰ هزار بروشور با موضوع اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا توسط بسیج بابلسر تهیه و توزیع شده است.

موسوی‌نژاد در پایان از همکاری مردم بابلسر با مسئولان شهرستان قدردانی کرد و از آنها خواست تا با ماندن در منازل، به ریشه‌کن شدن زودتر بیماری کرونا کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 5 =