کد خبر : 212259
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
-

احتمال تمدید ترم در دانشگاه امیرکبیر

احتمال تمدید ترم در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش قائم آنلاین، در اطلاعیه شماره ۴ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خطاب به اساتید، آمده است:« همانطور که مستحضر هستید در حال حاضر بخشی از کلاس‌های اسفند ماه در مقاطع مختلف تحصیلی بصورت الکترونیکی در حال برگزاری است. لکن با توجه به شرایط موجود احتمال عدم تشکیل کلاس‌های حضوری در فروردین

به گزارش قائم آنلاین، در اطلاعیه شماره ۴ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خطاب به اساتید، آمده است:« همانطور که مستحضر هستید در حال حاضر بخشی از کلاس‌های اسفند ماه در مقاطع مختلف تحصیلی بصورت الکترونیکی در حال برگزاری است.

لکن با توجه به شرایط موجود احتمال عدم تشکیل کلاس‌های حضوری در فروردین ماه و حتی بعد از آن نیز دور از ذهن نبوده و در اینصورت برگزاری الکترونیکی کلاس‌های درسی در بخشی از زمان نیمسال جاری اجتناب ناپدیر خواهد بود.

بدین سبب از کلیه اساتید محترم تقاضا می‌شود تا از تعطیلات سال نو استفاده کرده و آمادگی لازم را برای ارایه دروس در سیستم آموزش مجازی  به صورت برخط یا برون خط  (تولید محتوی) کسب کنند. تمدید ترم نیز یکی از انتخاب‌های دانشگاه است، لکن ممکن است به تنهایی  فرصت کافی برای جبران عقب افتادگی را فراهم نکند. پیشاپیش از همکاری شما عزیزان کمال تشکر را دارم.»

همچنین در اطلاعیه دیگری خطاب به دانشجویان این دانشگاه اعلام شده است: «برگزاری کلاس‌ها در سامانه آموزش الکترونیکی به شیوه برخط (نیما) یا برون خط (مودل) تا زمان برطرف شدن شیوع بیماری و شروع کلاس‌های حضوری ادامه خواهد داشت. از دانشجویان تقاضا می‌شود به طور کامل در کلاس‌های دایر شرکت کنند.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − نه =