کد خبر : 212018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
-

جلوگیری از تعرض زمین خواران به ۴۰۱۱ میلیارد تومان زمین‌ دولتی

جلوگیری از تعرض زمین خواران به ۴۰۱۱ میلیارد تومان زمین‌ دولتی

به گزارش قائم آنلاین، علی نبیان در گفت‌وگو ، در پاسخ به این سئوال که در سال جاری از تصرف چه میزان زمین دولتی ممانعت به عمل آمده است، گفت: ما بارها از مردم خواسته‌ایم که ما را با هر نوع تصرف و تعرض زمین خواران به اراضی دولتی کمک کنند، به همین منظور سامانه ارتباط مردمی با یگان

به گزارش قائم آنلاین، علی نبیان در گفت‌وگو ، در پاسخ به این سئوال که در سال جاری از تصرف چه میزان زمین دولتی ممانعت به عمل آمده است، گفت: ما بارها از مردم خواسته‌ایم که ما را با هر نوع تصرف و تعرض زمین خواران به اراضی دولتی کمک کنند، به همین منظور سامانه ارتباط مردمی با یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن را رونمایی کرده و خواسته‌ایم که مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تعرضی با شماره تلفن ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هر نوع تصرف و تعرض زمین خواران به اراضی دولتی را گزارش کنند.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۱ ماه سال جاری موفق شدیم، از تعرض به ۷۷۵ هکتار زمین دولتی جلوگیری کنیم، گفت:ارزش این زمین‌ها حدود ۴۰۱۱ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز به خصوص اول فروردین و ۱۳ فروردین زمانی است که زمین خواران و متصرفان از فرصت استفاده می‌کنند و معمولا در این روزها تصرف اراضی دولتی به حداکثر می‌رسد، از تمامی فرماندهان یگان حفاظت در استان‌ها خواسته‌ایم تا در این ایام حفاظت از زمین‌های دولتی را به حداکثر برسانند.

نبیان خاطر نشان کرد:در مدت ۱۱ ماه گذشته وقوع تعرض و رفع فوری برای ۱۴۳۴ هکتار زمین اقدام شده است که برای ۲۴۸۷ مورد آن رفع فوری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۷۵۱۲ متصرف به اراضی دولتی در کشور شناسایی شده‌اند و امیدواریم در سال جدید هم بتوانیم این وظیفه مهم را با سرعتی بیش از گذشته پی بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =