کد خبر : 211773
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
-

دیدار سویا و رم هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود

دیدار سویا و رم هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، شیوع کروناویروس در اروپا روی رقابت‌های ورزشی این قاره تاثیر گذاشته است و بازی‌ها لغو یا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شوند. دوشنبه شب تصمیم گرفته شد یک بازی دیگر لیگ اروپا پشت درهای بسته برگزار شود. دیدار رفت سویا و رم در سانچس پیسخوان پشت درهای بسته

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، شیوع کروناویروس در اروپا روی رقابت‌های ورزشی این قاره تاثیر گذاشته است و بازی‌ها لغو یا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شوند. دوشنبه شب تصمیم گرفته شد یک بازی دیگر لیگ اروپا پشت درهای بسته برگزار شود. دیدار رفت سویا و رم در سانچس پیسخوان پشت درهای بسته خواهد بود. بازی برگشت هم پیش از این مقرر شده بود بدون تماشاگر در ورزشگاه المپیک برگزار شود.

همچنین دولت سوییس اعلام کرد دیدار بازل و اینتراخت فرانکفورت برگزار نمی‌شود. بازی برگشت دو تیم از مرحله یک هشتم نهایی قرار بود در این کشور برگزار شود. اکنون مشخص نیست سرنوشت دیدار برگشت چه خواهد شد.

پیش از این وزیر بهداشت اسپانیا اعلام کرده بود دو تیم ختافه و اینتر پشت درهای بسته برابر هم قرار خواهند گرفت. دیدار دو تیم در میلان هم بدون تماشاگر خواهد بود.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + هشت =