کد خبر : 211823
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

ارسال ۷۰ پرونده تخلف به تعزیرات مازندران

ارسال ۷۰ پرونده تخلف به تعزیرات مازندران

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار ما از تشدید گشت‌های نظارتی تعزیرات در استان خبر داد. وی افزود: از زمان شیوع کرونا ونزدیک شدن به سال نو شمسی و بازار گرمی سودجویان در زمینه عرضه ابزار مقابله و پیشگیری مانند ماسک و دستکش تاکنون، ۲۰۴ مورد گشت بازرسی مشترک از

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار ما از تشدید گشت‌های نظارتی تعزیرات در استان خبر داد.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا ونزدیک شدن به سال نو شمسی و بازار گرمی سودجویان در زمینه عرضه ابزار مقابله و پیشگیری مانند ماسک و دستکش تاکنون، ۲۰۴ مورد گشت بازرسی مشترک از واحدهای صنفی، داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش استان انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران خاطرنشان کرد: از شروع طرح تاکنون، تعداد ۷۰ پرونده جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شده که از این تعداد،  ۳۵ فقره پرونده مختومه شد.

ملکی ادامه داد: بیشترین تخلفات شناسایی‌شده از ابتدای طرح تاکنون،  مربوط به گران‌فروشی و احتکار لوازم بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با خاطیان برخورد جدی صورت می‌گیرد؛ اعلام کرد: نظارت بر داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی، مواد پروتئینی،  میوه فروشی، حمل ونقل و جایگاه‌های سوخت با جدیت و اهتمام بیشتری انجام خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان مازندرانی خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دو =