کد خبر : 211696
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

حمایت مالی کانادا از پلیس اوکراین

حمایت مالی کانادا از پلیس اوکراین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری تاس، این بیانیه وزارت امور خارجه کانادا پس از سفر فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر امور خارجه این کشور به اوکراین منتشر شد. وزارت امور خارجه کانادا در این بیانیه گفت: فرانسوا فیلیپ شامپاین در جریان سفرش به اوکراین بر تعهد پایدار کانادا به تلاش‌های اوکراین برای انجام

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری تاس، این بیانیه وزارت امور خارجه کانادا پس از سفر فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر امور خارجه این کشور به اوکراین منتشر شد.

وزارت امور خارجه کانادا در این بیانیه گفت: فرانسوا فیلیپ شامپاین در جریان سفرش به اوکراین بر تعهد پایدار کانادا به تلاش‌های اوکراین برای انجام اصلاحات و مشارکت زنان در تلاش‌های امنیتی و صلح‌آمیز تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: فرانسوا فیلیپ شامپاین همچنین یک بودجه دو میلیون دلاری برای یک بازه زمانی سه ساله را به منظور کمک به تقویت ظرفیت پلیس ملی اوکراین در برنامه‌ریزی، اجرا و بررسی روندهای اصلاحات اعلام کرد.

اوتاوا در سال ۲۰۱۵ میلادی گروهی از نیروهای پلیس کانادا را به اوکراین اعزام کرد که وظیفه آن سازمان‌دهی روندهای آموزشی نیروهای مجری قانون اوکراینی بود. کانادا همچنین پیش‌تر برنامه‌هایی را برای تخصیص بودجه ۸.۱ میلیون دلاری (۶.۱ میلیون دلار آمریکا) برای برنامه‌های آموزشی نیروهای پلیس اوکراین و مجهز کردن آنها به تجهیزات لازم اعلام کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یک =