کد خبر : 211684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

حجت‌الاسلام‌ شهیدی درگذشت مادر شهیدان «شمسی‌پور» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام‌ شهیدی درگذشت مادر شهیدان «شمسی‌پور» را تسلیت گفت

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر شمسی‌پور سلامٌ علیکم در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و سرافرازی در صلابت است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران، همسران و فرزندان معزز

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر شمسی‌پور
سلامٌ علیکم
در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و سرافرازی در صلابت است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران، همسران و فرزندان معزز شهداست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه‌خانم ثریا روشنی کیکاسری» مادر بزرگوار شهیدان معظم «محمد، حسین و جعفر شمسی‌پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.
سید محمدعلی شهیدی

گفتنی است: حسین شمسی پور سال ۶۲ در عملیات والفجر ۲، جعفر شمسی پور در سال ۶۳ در منطقه عملیاتی مریوان و محمد شمسی پور سال ۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه عملیاتی حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 11 =