کد خبر : 211435
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۱۵
-

سعیدی: ۵ میلیارد برای کمک به المپیکی‌ها پیش‌بینی شده است

سعیدی: ۵ میلیارد برای کمک به المپیکی‌ها پیش‌بینی شده است

به گزارش قائم آنلاین، کمیته ملی المپیک چند ماه قبل از پایان سال به منظور آمادگی فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک بودجه آنها را به طور کامل پرداخت کرد و حتی به برخی از فدراسیون‌ها خارج از سقف در نظر گرفته شده مبلغی را پرداخت کرد. در خصوص بودجه سال آینده هم با توجه به

به گزارش قائم آنلاین، کمیته ملی المپیک چند ماه قبل از پایان سال به منظور آمادگی فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک بودجه آنها را به طور کامل پرداخت کرد و حتی به برخی از فدراسیون‌ها خارج از سقف در نظر گرفته شده مبلغی را پرداخت کرد.

در خصوص بودجه سال آینده هم با توجه به سال المپیک، کمیته ملی المپیک پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی را دارد.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با فارس در این خصوص اظهار داشت: مصوبه‌ای که در هیات اجرایی داشتیم این بود که بودجه کلیه فدراسیون‌ها را ۱۰ درصد افزایش دهیم. همچنین ۵ میلیارد هم برای کمک به فدراسیون‌های المپیکی پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما قرار بود بودجه‌ای را هم امسال در اختیار المپیکی‌ها قرار دهید اما رئیس فدراسیون تکواندو اعلام کرده هنوز بودجه‌ای نگرفته، خاطرنشان کرد: بله، این موضوع در دست اقدام است. ما زمانی می‌توانیم به فدراسیون‌ها پرداختی داشته باشیم که از خزانه پول بگیریم. رئیس کمیته با سازمان برنامه و بودجه جلسه داشته تا مبلغی را دریافت کند اما هنوز هیچ دریافتی نداشته‌ایم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: ما قرار بود به برخی از فدراسیون‌های المپیکی خارج از سقف مبلغی را کمک کنیم. ۲٫۵ میلیارد تومان کمک کرده‌ایم، ۱٫۵ تا ۲ میلیارد هم تایید شده که واریز آن مشروط به دریافت بودجه است.

سعیدی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن روی تمرینات ورزشکاران المپیکی، عنوان کرد: در ستاد کرونا همه این مسائل بحث شده است. در مقطع کنونی ما تابع سیاست‌های کلی کشور هستیم و براساس مصوبات عمل می‌کنیم. تمامی خوابگاه‌ها و حتی پیست‌های اسکی هم تعطیل شده است چون سلامت ورزشکاران برای ما بسیار مهم است.

وی درباره معرفی اسپانسر کاروان هم گفت: هنوز به مرحله قطعی نرسیده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 8 =