کد خبر : 211441
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

بیش از ۱۲۰۰ نظامی صهیونیست از ترس ابتلا به کرونا قرنطینه شدند

بیش از ۱۲۰۰ نظامی صهیونیست از ترس ابتلا به کرونا قرنطینه شدند

به گزارش قائم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی ۱۲۶۲ نظامی خود را به دلیل احتمال مبتلا شدن به ویروس «کووید۱۹»، قرنطینه کرد. به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد این نظامیان مشکوک به ناقل کرونا هستند و باید ۱۴ روز قرنطینه شوند. بر این اساس، بیشتر نظامیان صهیونیست که قرنطینه شدند، از تعطیلات در

به گزارش قائم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی ۱۲۶۲ نظامی خود را به دلیل احتمال مبتلا شدن به ویروس «کووید۱۹»، قرنطینه کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد این نظامیان مشکوک به ناقل کرونا هستند و باید ۱۴ روز قرنطینه شوند.

بر این اساس، بیشتر نظامیان صهیونیست که قرنطینه شدند، از تعطیلات در کشورهای خارجی بازگشته بودند و برخی از آنها نیز داخل فلسطین اشغالی به این ویروس آلوده شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به دلیل افزایش سرایت ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، تمام نظامیان این رژیم را از خروج از این منطقه منع کرده و تمام رزمایش‌های نظامی مشترک با نیروهای خارجی را نیز لغو کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم نیز گزارش داد تعداد کل کسانی که در فلسطین اشغالی به دلیل ابتلا به کووید۱۹ در قرنطینه هستند به بیش از ۸۰ هزار نفر رسیده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی چند روز پیش تمام مبادی ورودی و خروجی شهر «بیت‌لحم» واقع در کرانه باختری را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا کاملا مسدود کرد.

وزارت بهداشت این رژیم نیز اعلام کرد که تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس در فلسطین اشغالی به ۲۰ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =