کد خبر : 211513
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

اعطای بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بابلسری

اعطای بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بابلسری

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا علیپور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۶۵۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بابلسر هستند. وی با اشاره به اینکه خدمات متفاوتی توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمینه عمرانی خدماتی همچون ساخت،

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا علیپور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۶۵۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بابلسر هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات متفاوتی توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمینه عمرانی خدماتی همچون ساخت، خرید و تعمیر مسکن انجام می‌شود.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر تصریح کرد: کمک به تهیه جهزیه نوعروسان، پرداخت مستمری و هزینه درمانی از دیگر خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

علیپور با بیان اینکه شناسایی توانمندی‌های افراد زیر ۵۰ سال از جمله اقداماتی است که در کمیته امداد صورت می‌گیرد، یادآور شد: برای این امر افرادی که دارای اندکی استعداد در هر زمینه‌ای هستند به سازمان فنی و حرفه‌ای یا آموزشگاه‌های مربوطه معرفی می‌شوند و با دریافت مدرک می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره اشتغالزایی استفاده کرده و خودکفا شوند.

وی گفت: پنج واحد ساختمان در سال ۹۸ به مددجویان بابلسری تحویل داده شد و دو واحد دیگر درحال ساخت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون به ۱۸۲ نفر تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعطا شد.

علیپور اظهار کرد: به صورت معمول حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیران بابلسری به کمیته امداد کمک می‌شود اما حدود پنج میلیارد تومان فقط در زمینه مستمری به مددجویان پرداخت می‌شود که این مبالغ بیشتر از دولت و سهم دفتر رهبری تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته نیکوکاری به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است، گفت: از مردم شریف بابلسر خواهشمندیم کمک‌های خود را نزد اداره کمیته امداد شهرستان، مراکز نیکوکاری مستقر در رودبست، هادی‌شهر و بهنمیر اهدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =