کد خبر : 211329
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

دیدار پامپئو و گوترش با محوریت افغانستان، سوریه و یمن

دیدار پامپئو و گوترش با محوریت افغانستان، سوریه و یمن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جمعه در بیانیه‌ای گفت: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد درباره پیشرفت اخیر در خصوص یک راهکار سیاسی در افغانستان و همچنین تحولات جاری در یمن، لیبی و سوریه گفت‌وگو کردند. آن‌ها با

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جمعه در بیانیه‌ای گفت: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد درباره پیشرفت اخیر در خصوص یک راهکار سیاسی در افغانستان و همچنین تحولات جاری در یمن، لیبی و سوریه گفت‌وگو کردند. آن‌ها با اشاره به سوریه بر اهمیت آتش‌بس دائم و ادامه ارسال کمک‌‌های مرزی با مجوز سازمان ملل تاکید کردند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، علاوه بر این پامپئو از تصمیم میچل باچله، کمیسیونر عالی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای علنی کردن نام شرکت‌هایی که در اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی فعالیت دارند، ابراز نارضایتی کرد.

مورگان اورتگاس گفت، وزیر خارجه آمریکا همچنان در خصوص این مساله با مقام‌ها و کشورهای عضو سازمان ملل متحد رایزنی خواهد کرد و “سوء رفتار بی‌مهابا” با شرکت‌های آمریکایی را نمی‌پذیرد و به اقداماتی که به کسب و کار تجاری آن آسیب بزند، برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 13 =