کد خبر : 211377
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
-

آمادگی تولید ۵ هزار ماسک بهداشتی در گلوگاه

آمادگی تولید ۵ هزار ماسک بهداشتی در گلوگاه

به گزارش قائم آنلاین، سیدحسن یوسفی در گفت‌وگو ، درباره اقدامات سپاه گلوگاه برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: ظرفیت تولید ۵ هزار ماسک را در سطح شهرستان داریم که از پنج روز پیش تولید ماسک، دستکش، کلاه و کفش بیمارستان را شروع کردیم. وی بیان کرد: در کنار تولید برای بیمارستان‌ها، برای مردم تولید

به گزارش قائم آنلاین، سیدحسن یوسفی در گفت‌وگو ، درباره اقدامات سپاه گلوگاه برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: ظرفیت تولید ۵ هزار ماسک را در سطح شهرستان داریم که از پنج روز پیش تولید ماسک، دستکش، کلاه و کفش بیمارستان را شروع کردیم.

وی بیان کرد: در کنار تولید برای بیمارستان‌ها، برای مردم تولید ماسک پارچه‌ای را آغاز کردیم و در حال تولید هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، خاطرنشان کرد: سرکشی کلی از داروخانه‌های شهر را داشتیم و مقداری دستکش و مواد ضدعفونی کننده یافت شد که آنها را بین مردم تقسیم کردیم.

یوسفی تصریح کرد: تا به امروز ۲ هزار ماسک و دستکش را بین مردم توزیع کردیم و در کنار آن دو طرح کمک به بیمارستان و آموزش عمومی را برای مردم در نظر گرفتیم که تا امروز برای پیشگیری و شکست کرونا ۳  هزار و ۳۰۰ خانوار را آموزش چهره به چهره دادیم.

وی در پایان به مردم توصیه کرد تا حد امکان از خانه خارج نشوند و یا در صورت خروج از منزل نکات بهداشتی را رعایت کنند و ضدعفونی و شستن دست‌ها را در طول روز داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 4 =