کد خبر : 211180
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

تست کرونای ۱۲۱ مازندرانی مثبت اعلام شد

تست کرونای ۱۲۱ مازندرانی مثبت اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ۱۶۰ نفر از افراد مشکوک به کرونا در استان پس از بستری شدن از بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند و به خانه‌های خود بازگشتند و این افراد باید در منازل خود مراقبت‌های لازم را داشته باشند و دو هفته قرنطینه خانگی شوند. وی تعداد

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ۱۶۰ نفر از افراد مشکوک به کرونا در استان پس از بستری شدن از بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند و به خانه‌های خود بازگشتند و این افراد باید در منازل خود مراقبت‌های لازم را داشته باشند و دو هفته قرنطینه خانگی شوند.

وی تعداد افراد کرونا مثبت در مازندران را ۱۲۱ مورد اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مازندران جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ۶۰۰ نفر در استان مشکوک به ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، تصریح کرد: با استقرار پزشک خانواده در همه مناطق شهری و روستایی امکانات لازم برای بهره مندی از خدمات مراقبتی و درمانی برای کنترل همه گیری بیماری کرونا ویروس در سراسر استان مهیا شده است.

موسوی ادامه داد: با رعایت بهداشت شخصی می توانیم نقش مهمی در پیشگیری و کنترل همه گیری ویروس کرونا ایفا کنیم و از مردم می‌خواهیم تا در این شرایط حساس حتی الامکان از خانه خارج نشده و در منزل بمانند و از برگزاری و حضور در مهمانی ها پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: برای حفظ سلامت خود و خانواده و برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا ، از حضور غیر ضروری در اماکن شلوغ همچون خیابان‌ها ، بازار ها ، مراکز خرید و سایر اماکن تجمعی خودداری کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: با رعایت حداقل فاصله مطمئنه یک تا ۱.۵ متری با افراد ، خصوصا افرادی که علائم سرماخوردگی و آنفولانزا دارند از خطر آلودگی به این ویروس تا حد زیادی دور می‌کند.

موسوی گفت: اطمینان داشته باشید فرزندان شما در حوزه سلامت در جای جای هر نقطه از مازندران تا غلبه کامل بر این بیماری آماده و فعال خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 5 =